Promocje
DYWAN MATA BOHO JUTA 150 CM
DYWAN MATA BOHO JUTA 150 CM
220,00 zł 199,00 zł
szt.
Lustro BOHO 92 cm
Lustro BOHO 92 cm
250,00 zł 175,00 zł
szt.
Lustro BOHO 90 cm
Lustro BOHO 90 cm
250,00 zł 175,00 zł
szt.
Lustro BOHO 90 cm
Lustro BOHO 90 cm
250,00 zł 175,00 zł
szt.
DYWAN MATA BOHO JUTA 80 CM
DYWAN MATA BOHO JUTA 80 CM
89,00 zł 49,00 zł
szt.
DYWAN MATA BOHO JUTA 80 CM
DYWAN MATA BOHO JUTA 80 CM
79,00 zł 49,00 zł
szt.
Dywan BOHO juta 80 cm
Dywan BOHO juta 80 cm
70,00 zł 59,00 zł
szt.
Lustro BOHO 37 cm
Lustro BOHO 37 cm
110,00 zł 90,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

WZÓR   FORMULARZA   REKLAMACJI

………………………., ……………………………….

…………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)


………………………………………..


…………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)


…………………………………………
(numer telefonu do kontaktu)

Mirosław Bogdanowicz
atramArt Bogdanowicz Mirosław
Janiny Omańkowskiej, 107/1
60-465 Poznań
biuro@atramart.pl

REKLAMACJA

Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:

1) …………………………………………………………....................……… za cenę ……............…………,
2) …………………………………………………………....................……… za cenę ………............………,
3) ……………………………………………………....................…………… za cenę …………............……,

Nr zamówienia……………………………………………............……..………………….………

Nr faktury lub paragonu …………………………….......……………………..………………

Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

Data stwierdzenia wady…………………………………………

Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.

Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.

W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:

1) Zwrotu gotówki albo

2) Wymiany towaru na nowy albo

3) Naprawy towaru.

Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

……………………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)

Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.


* niepotrzebne skreślić.
** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl