Zakupy powyżej 1000zł
przesyłka gratis*.
*Dotyczy przedpłaty na konto.
![]() |
GWARANCJA ZADOWOLENIA |
![]() |
SZYBKA DOSTAWA |
![]() |
ZWROT W CIĄGU 14 DNI |
![]() |
BEZPIECZNE PŁATNOŚCI |

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
………………………., ……………………………….
…………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)
………………………………………..
…………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)
…………………………………………
(numer telefonu do kontaktu)
Mirosław Bogdanowicz
atramArt Bogdanowicz Mirosław
Janiny Omańkowskiej, 107/1
60-465 Poznań
biuro@atramart.pl
REKLAMACJA
Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
1) …………………………………………………………....................……… za cenę ……............…………,
2) …………………………………………………………....................……… za cenę ………............………,
3) ……………………………………………………....................…………… za cenę …………............……,
Nr zamówienia……………………………………………............……..………………….………
Nr faktury lub paragonu …………………………….......……………………..………………
Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
Data stwierdzenia wady…………………………………………
Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.
Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.
W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) Zwrotu gotówki albo
2) Wymiany towaru na nowy albo
3) Naprawy towaru.
Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
……………………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)
Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.
—
* niepotrzebne skreślić.
** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.